Az új Diverge

létrehozva: 2017.06.23

Fedezd fel!

Brutális gyorsaság. Őrült móka.

Ahol az út véget ér, ott kezdődik az öröm. Ezért van szükséged egy bringára, ami minden körülmény közt a legjobban teljesít, legyen szó egy erdei aszfaltútról, a kedvenc ösvényedről vagy egy jó murvás csapatásról. Minden gyártó próbálkozik "országútis cyclocross" vagy "terepesebb országúti" bringát csinálni (bármit is jelentsen ez) több-kevesebb sikerrel. Mi viszont egy olyan kompromisszummentes bicajt csináltunk, amin nem kell gondolkoznod, amikor letérsz az útról.

Ismerkedj meg az új Diverge-dzsel!

 

Az új Diverge már két kerékméret fogadására képes, 700x42mm vagy akár 650bx47mm széles külsőkkel. A váz súlya 900 gramm alatt van (lásd S-Works), és a forradalmi Future Shock (amit a Roubaix-nál imádunk! - a szerk.) biztosítja, hogy a "rázósabb helyzetekben" is a legsimábban haladhass. A geometriát szintén teljesen átterveztük, a hagyományos "cross" vonalról, az újdonságnak számító "open road" irányba.

 
 

Future Shock  Progresszív rugózással

Speciálisan hangolt rugóval, mellyel szinte lebegsz a durvább terepen, aszfalton viszont az úthoz tapaszt.  

Megújult geometria

Az új Open Road Geometria, mely magabiztosságot ad terepen és aszfalton egyaránt, alacsonyabb középrész, laposabb fejcsőszög és rövidebb lácvillák.

Készen áll bármire

A kerékméreteknek (700x42mm vagy 650bx47mm), a Plug + Play sárvédő és csomagtartó rögzítésnek, a SWAT™  pontoknak és a  dropper nyeregcső kompatibilitásnak köszönhetően, csak a képzeleted szabhat határt, hogy hol és mire használod az új Diverge-et.


Geometria

Úgy jellemezhetnénk, hogy az új Diverge egy modern trail bringa országúti verziója. Ezt bizonyítja a játékos kezelhetőség és a precíz irányítás , legyen szó sodrós kanyarokról vagy végtelen farolgatásokról a murván. Az elődjéhez képest alacsonyabbra került a középcsapágy, kicsit laposabb lett a fejcsőszög és rövidítettünk a láncvillákon, a tengelytáv is rövidebb lett. Ezek a változtatások teszik az új Diverge-et igazán jól használhatóvá aszfalton és terepen egyaránt.

Future Shock

Hadd mutassuk be a Future Shock off-road verzióját. Nem csak kisimítja alattad az utat, hihetetlenül kiszámíthatóvá teszi a bicaj irányítását is.Ez annak köszönhető, hogy a tengelytáv és a fejcsőszög nem változik, amikor a Future Shock "dolgozik", így minden esetben a megszokott módon történik a kanyarodás. A Roubaix-n használt verzióval ellentétben, a Diverge progresszív rugózása, képessé teszi a keményebb terep leküzdésére is. 

Brutális gyorsaság. Őrült móka.

A Diverge nehezen illik bármelyik kategóriába. Az első és legfontosabb, hogy bármikor készen áll a felhőtlen örömbringázásra. Természetesen, a fent említett tulajdonságainak köszönhetően a Diverge egy igazán sokoldalú kerékpár, mindegy, hogy egy tempós edzésre mész a haverokkal, vagy épp felmálházva indulsz egy világkörüli túrára. 

 

 

Brutális gyorsaság. Őrült móka.

 

 

Brutális gyorsaság. Őrült móka.