Az új Diverge

létrehozva: 2017.06.23

 

 

Brutális gyorsaság. Őrült móka.

Ahol az út véget ér, ott kezdődik az öröm. Ezért van szükséged egy bringára, ami minden körülmény közt a legjobban teljesít, legyen szó világkörüli túráról, erdei aszfaltútról, a kedvenc ösvényedről vagy egy jó murvás csapatásról. Minden gyártó próbál "országútis cyclocross" vagy "terepesebb országúti" bringát csinálni (bármit is jelentsenek ezek) több kevesebb sikerrel. Mi viszont egy olyan kompromisszummentes bicajt csináltunk, amin nem kell gondolkoznod, ha letérnél az aszfaltról.

 

Ismerkedj meg az új Diverge-dzsel!

Az új Diverge már két kerékméret fogadására képes, 700x42mm vagy akár 650bx47mm széles külsőkkel. A váz súlya 900 gramm alatt van (S-Works) és a forradalmi Future Shock (amit a Roubaix-nál már ismerünk és imádunk! -a szerk.) biztosítja, hogy "rázósabb helyzetekben is a legsimábban haladhass. A geometriát szintén átterveztük, a hagyományoss "cross" vonalról, az újdonságnak számító "open road" irányba.

 

 

► Future Shock progresszív rugózással

Speciálisan hangolt rugóval, mellyel szintee lebegsz a durvább terepen, aszfalton viszont az úthoz tapaszt.

 

► Megújult geometria

Az új Open Road geometria, mely magabiztos irányítást ad terepen és aszfalton egyaránt. Alacsonyabb középcsapág, laposabb fejcsőszög és rövidebb láncvillák jellemzik.

 

► Készen áll bármire

A kerékméreteknek  (700x42 vagy 650bx47), a Plug+Play sárvédő és csomagtartó rögzítésnek, A SWAT pontoknak és a dropper nyeregcső kompatibilitásnak köszönhetően, csak a képzeleted szabhat határt, hogy hol és mire használod az új Diverge-dzset!

 

 

 

Geometria

Úgy jellemezhetnénk, hogy az új Diverge egy modern trail bringa országúti verziója. Ezt bizonyítja a játékos kezelhetőség és a precíz irányítás, legyen szó sodrós kanyarokról vagy végtelen farolgatásról a murván. Az elődjéhez képest alacsonyabbra került a középcsapágy, laposabb lett a fejcsőszög és rövidítettünk a láncvillákon és a tengelytávon. Ezek a változtatások teszik az új Diverge-dzset igazán jól használhatóvá terepen és aszfalton egyaránt.

 

Future Shock

Hadd mutassuk be a Future Shock off-road verzióját. Nem csak kisimítja alattad az utat, hihetetlenül kiszámíthatóvá teszi a kerékpár irányítását is. Ez annak köszönhető, hogy a tengelytáv és a fejcsőszög nem változik, amikor a Future Shock dolgozik, így minden esetben a megszokott módon történik a kanyarodás. A Roubaix-n használt verzióval ellentétben a Diverge-et a progresszív rugózása képessé teszi a keményebb terep leküzdésére is.

 

Sokoldalú

 

 

 Gyors

 

Örömteli

 

Brutális gyorsaság. Őrült móka.

 A Diverge nehezen illik bármelyik kategóriába. Az első és legfontosabb, hogy bármikor készen áll egy felhőtlen örömbringázásra. Természetesen a fent említett tulajdonságainak köszönhetően a Diverge egy igazán sokoldalú kerékpár, mindegy, hogy egy tempós edzésre mész a haverokkal vagy épp felmálházva indulsz egy világkörüli túrára.