Barion Pixel

Specialized kerékpárjainkat csak személyesen tudod megvásárolni.

Készletinformációért kattints az “Ajánlatot kérek” gombra és rövidesen felvesszük veled a kapcsolatot!

Segítségre van szükséged a választásban?

Gyere el budapesti üzletünkbe vagy hívj minket bátran a +36 70 381 3987 telefonszámon vagy írj az [email protected] email címre Minden kérdésedre szívesen válaszolunk és segítünk jó döntést hozni!

Crux DSW Vázszett

91423-0049-1-1-1-1

643 900 Ft

A Crux DSW több mint a valaha készült legkönnyebb alumínium gravel kerékpár. Minden tudásunkat felhasználtuk a karbon Crux-ból, és szabadalmaztatott D’Aluisio Smartweld technológiánkat alkalmaztuk, hogy ezt alumíniumból is valósággá tegyük. Megalkottuk a

Bővebben
Technikai Jellemzők

VÁZ

Váz
E5 Prémium alumínium váz, D'Aluisio Smartweld Technology, Menetes középcsapágy, 12x142mm átütőtengely, flat-mount tárcsafelfogatás, UDH váltótartófül

VILLA

Villa
S-Works FACT Carbon 12x100mm átütőtengely, flat-mount tárcsafék felfogatás

COCKPIT

Nyeregcsőbilincs
Specialized alu, 30.0mm

SÚLY

Mért Súly
1,98 kg - 56-os vázméret
Videó

Kapcsolódó termékek

Crux DSW Vázszett

A Crux DSW több mint a valaha készült legkönnyebb alumínium gravel kerékpár. Minden tudásunkat felhasználtuk a karbon Crux-ból, és szabadalmaztatott D’Aluisio Smartweld technológiánkat alkalmaztuk, hogy ezt alumíniumból is valósággá tegyük. Megalkottuk a legalkalmasabb, legfürgébb, legkiegyensúlyozottabb és legjobban reagáló alumínium gravel kerékpárt, amely gyors, élvezetes, magas teljesítményű bringázást biztosít. És igen, ez a legkönnyebb is. Egyesek talán karbon másolatnak neveznék, de mi Crux DSW-nek hívjuk.

Legkönnyebb súly

Mindössze 1399 gramm*, a Crux DSW a világ legkönnyebb alumínium gravel váza. Ezt kombinálva a Fact12r Crux karbon villával és a teljesítményre hangolt felszereléssel, a teljes Crux DSW súlya 9,37 kg—nincs olyan alumínium gravel kerékpár, amely versenyezni tudna vele.

*56 cm-es méret a legkönnyebb színváltozatban. A sorozatgyártású vázak eltérhetnek.

Kihasználhatóság

A nagyobb gumihely biztosítja a nagyobb terepjáró képességeket—ezért van a Crux DSW-nek ugyanolyan gumihelye, mint karbon testvérének: 47 mm és akár 2,1 hüvelyk egy 650b kerékkel. Ezt a masszív és könnyű alumínium vázzal kombinálva a Crux DSW bárhová elvihet, ahová csak elképzeled, teljes gázon.

Ultragyors reagálás

Gyors reagálás a pedálnál, kényelmes az ülésben. A D’Aluisio Smartweld technológiát alkalmaztuk az alumínium tulajdonságainak finomhangolására, hogy olyan menetélményt nyújtsunk, amely korábban karbon nélkül lehetetlen volt, és ezt ötvöztük a karbon Crux-nál is használt teljesítmény és verseny-központú geometriával . A hosszabb reach jobb súlyelosztást biztosít a gyors, magabiztos kezelhetőségért, míg az alacsonyabb stack teljesítményközpontú pozíciót hoz létre. A 72 mm-es középcsapágy-eséssel sikerült elérnünk a fürge és stabil egyensúlyt.

D’Aluisio Smartweld

A D’Aluisio Smartweld – vagy DSW – egy szabadalmaztatott mérnöki eljárás, amely hidraulikus formázást használ a cső-cső csatlakozások pontos illesztésére, hogy jobb, erősebb hegesztéseket érjünk el, és végül egy könnyebb vázat hozzunk létre, amely kétszer olyan tartós lehet, mint egy hagyományos alumínium váz. Smartweld technikánk segítségével egyedi egy darabból álló alsócsövet és középcsapágyat készítünk a Crux-hoz, csökkentve a súlyt és növelve a reakcióképességet.

Legkönnyebb: 1399g Crux DSW váz (nyers, festetlen). Minden tudásunkat felhasználtuk a karbon Crux létrehozásából, és szabadalmaztatott D’Aluisio Smartweld technológiánkat alkalmaztuk, hogy ezt alumíniumból is valósággá tegyük. *56 cm-es méret a legkönnyebb színváltozatban. A sorozatgyártású vázak eltérhetnek.

  • Kihasználhatóság:  700c gumiból a 47mm széles, 650B gumiból 2.1 fér bele a vázba maximum. A nagyobb gumi pedig jobb terepjáró képességet jelent, mehetsz bárhová padlógázon.
  • Reszponzív:  a cyclocross múlt vissza köszön, könnyen kezelhető, kis íven megfordul, a karbon váz pedig merev emiatt könnyen gyorsítható.
  • UDH váltótartó fül, kompatiblis a SRAM Transmission rendszerekkel.